Paus

Vi har haft en ofrivillig bloggpaus eftersom blogg.se har jobbat med uppdatering och inloggning har inte varit möjlig. 

image42


Så, vad har hänt sen sist? Jo! Jag har beställt nya pedaler till min älskade cykel. Det börjar ju våras och då spritter det i cykelbenen. Pedalerna hittade jag på Maxpuls där de har en massa bra-att-ha grejer till vettiga priser. Servicen är dessutom personlig och snabb = jag är nöjd. Hoppas bara att cykelbanorna sopas rena från allt grus snart så jag kan svischa fram i racerfart...

Bilderna är från Costa Rica i ett riktigt nybörjarmontage. Men jag blir bättre och bättre på detta enorma program Photoshop. Vi lånade cyklar på hotellet och hojjade till denna milslånga strand. Bildkvaliten beror på kameran (mobilkamera).




Kommentarer
Postat av: Maria

Vaddå, jag kan inte photoshop!!?????? Du är ju superduktig!! Vilka härlig bilder! Nu vill jag att solen ska visa sig ofta så man får riktig vårkänsla! Kram vännen!

2008-04-02 @ 21:02:14
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0