Bloggpaus - igen...

Ett riktigt härligt sommarregn öser ner på vårat tak. Små sjöar bildas på uppfarten. Bilderna jag tagit med leriga små kratrar blev bra, men kabeln mellan kameran och datorn är puts väck. Klockan är för mycket för att börja leta.

Vi ska nämligen på en liten tripp i morgon bitti! Så nu blir det några veckor igen utan bloggeri. Bäst att passa på att njuta av sommaren för vips är det mörkt och höst igen. (glöm att jag sa det där, det har jag redan gjort iaf, vaddå? finns det ett slut på sommaren? I don't think so...) vips är det höst och mörkt igen. Kram! 




Kommentarer
Postat av: saravillfara

Hoppas ni har en härlig tripp, kanske är ni tillbaka nu?

Njut nu av sommarens sista tid, det går ju så himla fort!

Kanske lyckas jag hälsa på i höst i stället, i sommar blev det ju aldrig av. Det vore så kul!

2008-08-11 @ 21:34:14
URL: http://saravillfara.se
Postat av: Maria

Du har blivit utmanad av mig så jag hoppas å tror att den ska gå bra!!!??? Ser fram emot att få veta hur er sommar varit! Kramen

2008-08-12 @ 00:30:31
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0