Grönt är skönt!

I brist på gräsmatta ute har vi nu en grön matta inne. Skön att gå på (och krypa), alltid härligt grön, funkar bra att spela fotboll på och den behöver inte klippas! Vardagsrummets kala framtoning försvann direkt vid utrullandet av mattan och nu gör jag gärna allt där på golvet. Dricker morgonkaffet, fikar, leker kurragömma eller bara myser.

Bild kommer så snart vi har internet. JA, jag vet. Det har tagit en evighet. Evigheters evighet... Kul att ni fortfranade kikar in hos mig ibland!



Kommentarer
Postat av: Malin

Ja vi vill se MER!!!

2008-07-01 @ 20:35:11
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: MIa

Tur för mig då som sett den...

Sitter på jobbet och passar en sovande baby

Kram

2008-07-02 @ 13:51:18
Postat av: saravillfara

Ja nu börjar det verkligen vara dags för lite bilder snart. Man är ju nyfiken i en strut liksom :)

Njut av sommaren under tiden, idag blev det ju riktig sommar på kuppen! Kram!

2008-07-03 @ 23:23:01
URL: http://saravillfara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0