När börjar morgon?

Söndagen spenderades på loppis krängandes gamla saker. De fynd jag själv gjorde var bland våra egna grejer! Mor och far var tidigare ägare till dessa härligt stora muggar som nu pryder våra hyllor. Jag gillar dem faktiskt! Fanns i Ikea's sortiment för sisådär 30-35 år sedan.

De kom till användning redan denna morgon då sonen tyckte natten var slut 05.20. Efter mat och lite mys i sängen somnade han gott om, men för min del var det inte möjligt. Kaffe skulle göra susen, och i dessa muggar ryms det inte mindre än 7dl!!

Full med koffein ska jag nu göra dagen!


image5

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka fina koppar!! Vill ha! Men, jag har kommit på att vi måste rensa, även i köksskåparna. Sen, när all rensning är klar så får vi fundera på att köpa nytt el. gammalt. Kram

2008-03-12 @ 13:07:16
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0