Vardagens tid

Jajjemän, det är sant, ett nytt inlägg!

Har så smått börjat inse mina begränsningar; det tar tid och energi att vara husbyggare, småbarnsmor, hårt tränande (ganska iaf) heltidsarbetande bloggare. All heder till er som hinner med!


 


Idag har jag påbörjat lite fix i Axels rum. Hur kul som helst! Min "borra-hål-i-väggen" -skräck verkar helt fösvunnen till fördel för lite hyllor och gardiner. I nästa inlägg gör vi ett besök hos min stora lilla kille som redan fyllt ett år!







Kommentarer
Postat av: saravillfara

Va´! Har han redan fyllt 1 år? Näe, du skojar?

Jag har full förståelse för att tiden prioriteras till annat än bloggande, men desto roligare att finna ett inlägg här och nu, man saknar ju dina goa rapporter vet´du!

2008-09-04 @ 00:54:29
URL: http://saravillfara.se
Postat av: Bokmalen

Jag håller med föregående talare. Å ja, han är ju för go!! Ser fram emot att få se resultatet av allt jobb ni lägger ner... Kram å trevlig fortsättning på helgen!

2008-09-06 @ 18:25:58
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0