Hemma hos oss - gamla huset

image47



Ännu en dag får kära läsare hålla till godo med mina ihopknåpade photoshopbilder. Det blir med all sannolikhet bättre i framtiden...

Väggarna hos oss hade en hel del hål från tidigare hyresgäst när vi flyttade in. Dessa återanvände vi både till vinställ i köket (ett annat än det ni fick se för någon vecka sen) och hyllan "lack" från Ikea med alla dess skruvhål passade perfekt på en vägg i vardagsrummet. En kvalificerad gissning är att det satt en "lack" där innan vi flyttade in. När hyllan åkte ner för någon vecka sedan uppenbarade sig de fula hålen igen. Skruvade dit dessa ljus som jag fyndade vid vår förrådsrensning. Hellre ljus än hål i väggen, helt klart!




Kommentarer
Postat av: anna

De dar ljusen har jag med, fast de har konstigt nog forsvunnit i alla mina flytter. Komer val hitta dem nagon dag, hoppas jag!!
kram
anna

2008-04-10 @ 08:31:20
URL: http://londonhem.blogspot.com/
Postat av: Pernilla

Sitter också och knepar och knåpar i photoshop. Man lär sig något nytt varje dag. Visst är det kul? Snygga ljusstakar! Kram

2008-04-10 @ 18:56:55
URL: http://isabelsvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0