Inte bara sällskapssjuk

Familjens sedan 16 år tillbaka sällskapssjuka katt har visat sig lite knepig den sista tiden. Glömsk, orolig, trött. Idag fick han träffa kattdoktorn och det visade sig inte stå helt rätt till med honom. Stackars kissen har blivit sjuk! Definitivt besked imorgon vad det är för åkomma, men det verkade som diabetes.

Kan katter ha alla sjukdomar människor kan?

image2



Axel satsade på djurtemat i björnoverall.  Spännande var det hos veterinären. Det blev så många nya intryck att han slocknade i bilen på vägen hem, helt slut.


 image3

Kommentarer
Postat av: saravillfara

Äsch tusan också, jag hann inte först med att kommentera... ;)
Nåväl, himla kul att träffa på dig härute i bloggvärlden, grattis till alldeles egna bloggen får jag väl lov att säga då.
Axel är ju världens sötaste måste jag bara få säga.
Och som värsta cliffhangern lägger jag till att jag precis idag fick veta att en gemensam bekant till oss båda, också startat sin egna blogg... Nyfiken, eller...? *ler*

2008-03-11 @ 19:35:43
URL: http://saravillfara.blogg.se
Postat av: Maria

Ok, jag kan ju bara skratta gott och inse att vi har börjat blogga på samma dag!!! Lika bra att ge sig tillkänna direkt. Kul med ännu en "kändisblogg" att följa. Axel är ju bara sååå söt!!! (Påminn honom när han är tonåring) Kram

2008-03-12 @ 00:00:38
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se
Postat av: Matilda

Jösses va söt han är lillen!! Kul att du oxå börjat blogga, det är ett stort nöje att läsa andras bloggar och nu har jag lite mer att göra om dagarna :)
Jag kommer nog definitivt sluta med volleyn en vacker dag och jag kan tänka mig hur tomt det kommer bli... då får jag fylla tiden med barn istället som du och Kent :) Hoppas det är bra med dig och familjen!! kram

2008-03-12 @ 19:57:48
URL: http://matildawikander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0