Kyla och värme

image33


Oj, vad svårt det är med photoshop! Har suttit med denna bild hur länge som helst! Ni får ta det för vad det är: mitt första photoshopcollage.

Påsken har varit helt otrolig! Varierat antal minusgrader (igår på morgonen -24°), strålande sol och gnistrande snö under skidorna. Samtidigt som vi låtit lugnet spridas i kroppen har vi hunnit med några skidexpeditioner, bastat, pimplat, badat isvak, eldat (ute och inne) och ätit. Som vi ätit! Trots bristande tillagningsmöjligeheter (järnspis) har vi ätit otroligt gott och mycket. Tack mamma och pappa för en härlig påsk!




Kommentarer
Postat av: saravillfara

Övning ger färdighet. Din bild ser jättefin (och kall) ut! Huvvaligen för att ge sig ut i det där kalla vattnet...!

2008-03-25 @ 22:55:57
URL: http://saravillfara.blogg.se
Postat av: Maria

Du är ju jätteduktig med photoshop!!! Önskar att jag hade tålamod och att jag tog mig tid att lära mig. Men tids nog... Kul att ni är hemma igen. Kram, Maria

2008-03-26 @ 00:12:20
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se
Postat av: Martina

Härliga vintriga bilder, har inte själv fått uppleva en sådan vinter! Kollaget var superfint, jag har inte lärt mig sånna finesser än! Att jag ibland varit "knäckt" med vårt hus är att allt har gått så fort, vi var bara på visningen 10 min köpte dagen efter och trodde att vi bara skulle behöva måla lite ;) men det visade sig att här finns STORA saker att åtgärda. Vi är totalt ohändiga... Lycka till med ert hus, man är ju super glad av att ha ett hus =) Kram

2008-03-26 @ 06:53:24
URL: http://skepparegatan.blogg.se
Postat av: julia

Tack, ni är snälla.
Martina: Jag förstår att det känns tungt ibland, med "allt" som behöver göras. Jag kommer dit snart... Känns lovande att det gör en glad att ha hus!

2008-03-26 @ 07:18:49
URL: http://starkningspetter.blogg.se
Postat av: Mannen med vaderna

Badet var som alltid jätteskönt; bör dock noteras att viss tid hade tillbringats i bastun innan doppet så det var inte så kallt att hoppa i.

2008-03-26 @ 11:15:54
Postat av: anso

Hej Jules!

Det var ett mycket bra förstaprojekt i Photoshop!! Du kommer lära dig snabbt, du verkar ha fallenhet för det här med datorer! :)

Underbart att kunna åka iväg till stugan sådär över en helg, ni ser ut att ha haft det väldigt bra med bastande och isvaksbadande. Vet ju hur fint ni har det där uppe, hoppas jag får möjlighet att åka upp någon mer gång.

Ja du, här i Örebro så kom våren så fint, med krokusar och andra vårblommor. Tyvärr så har de väl frysit ihjäl nu när det varit minusgrader här och av all snö som har fallit. Är det inte dumt det här med vädret??! Vi har haft 2 (!) endast 2 dagar med snö under vintern och nu när äntligen våren och värmen kommer så blir det bakslag och nu ska snön komma! Väldigt skumt. Och typiskt framförallt! Jag vill ha solen och värmen!

Kramar till er alla!

2008-03-26 @ 11:39:38
URL: http://ansobanso.blogg.se
Postat av: Lotta

hittade hit av nagra klick, vet inte ritkgit hur. ser ut som ni haft en underbar pask! och vilken tuff liten sötnos pa bilden, hur gammal är han? ( eller e de en hon? ) Ha en bra dag!

2008-03-27 @ 16:07:43
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com
Postat av: Anonym

SÅ härligt talande bild ...

2008-04-14 @ 21:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0