Less


Ja, du har kommit rätt!
(om det var hit du ville komma vill säga..)

Jag blev less på designen på min blogg och kände att det var dags att förnya! Det gick fort va!? Är inte riktigt tillfreds med den här heller, men den får duga tillsvidare.

Tänkte passa på att inspirera er som har småttingar med lite bilder på söta saker man kan göra själv.

           

-Nattskjorta med snöre nertill. Praktiskt om man behöver byta blöja på natten.
-Stickad mössa.
-Hängselbyxa i plysch.
-Stickad mössa med namn. Bra doppresent? 

Hoppas jag inspirerat någon! Nu är det dags för mig att njuta av solen. Glad eftermiddag!



Kommentarer
Postat av: Maria

Nu har jag ju inga småttingar, "mina bäbisar" (brors barn) är ju 5 & 6 år nu!!! Men inte är jag så pysslig av mig att jag fixar att sy å så. Jättefina saker i alla fall. Jag vill oxå fixa till bloggen men det går trögt med att få hjälp och jag har inte tålamod att lära mig själv. Det är rena "grekiskan" för mig, fattar inget av "programering". Önskar er En riktigt skön Påskhelg Å pussa söta Axel från mig!! Kram, M&M

2008-03-20 @ 22:36:45
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se
Postat av: Martina

Så söt, fin han var i sin mössa!

2008-03-23 @ 08:59:19
URL: http://skepparegatan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0