Lite mer blått

Det ska börjas i tid brukar det heta. Ni som känner mig tänker säkert så. Men ni vet ju också vilka bakgrunder jag och maken har. 

Dessa underbart söta små träningsskor från nike är en present från våra härliga grannar. Kunde inte låta bli att lägga till dem till blå måndagen innan det blivit vit tisdag! 

image20 
 
Dagen förvann i ett nafs. Utflykt, pulkhämtning hos arbetskompis i Ersmark, veterinärbesök (igen), mat och bad för bebis gjorde att tiden rann iväg. Jag får berätta mer om nya huset imorgon. Eller dagen efter det... Kan tills dess berätta att jag sett vår fondtapet på några bloggar! Kul! Verkar vara fler än jag som gillar den. Nyfiken? Du får ge dig till tåls... 
 


Kommentarer
Postat av: Maria

Usch, vad jobbigt!! Jag som är sååå nyfiken av mig. Men du, det var ju du som "började" med att skriva på en bild. Jag sa till Marcus att så vill jag oxå kunna göra. Får se om han lär sig nåt om Photoshop som han kan lära ut. Nu är det Hockey (Modomatch)för fulla muggar... Kram

2008-03-17 @ 21:02:29
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se
Postat av: Maria

Usch, vad jobbigt!! Jag som är sååå nyfiken av mig. Men du, det var ju du som "började" med att skriva på en bild. Jag sa till Marcus att så vill jag oxå kunna göra. Får se om han lär sig nåt om Photoshop som han kan lära ut. Nu är det Hockey (Modomatch)för fulla muggar... Kram

2008-03-17 @ 21:04:05
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se
Postat av: Maria

Usch, vad jobbigt!! Jag som är sååå nyfiken av mig. Men du, det var ju du som "började" med att skriva på en bild. Jag sa till Marcus att så vill jag oxå kunna göra. Får se om han lär sig nåt om Photoshop som han kan lära ut. Nu är det Hockey (Modomatch)för fulla muggar... Kram

2008-03-17 @ 21:04:55
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0