Skär torsdag

Tack för tipsen om byrån! Det får bli nästa veckas projekt (eller nästnästa). Återkommer helt enkelt!

Dessa stolar är också ett litet projekt. Tänkte slipa och måla om dem. Färg? Vet inte riktigt. Jag vet inte ens om jag ska ha dem kvar. Jag gillar att de har sån skarp färg, det blir som en färgklick hos oss, men de behöver ändå målas om, så kanske jag tonar ner dem lite då.

Fortsätter på inslagen bana: Vad tycker ni? Är det nåt att spara? Måla om i liknande starka färger eller tona ner dem lite och kanske måla alla (tre) i samma färg?

Vet tyvär inte var de ska vara. Kanske bara behåller en till hallen.  Eller till Axels rum. Ok, nu kommer en rätt "stagead" bild...

image27



Kommentarer
Postat av: Martina

Jag tycker det är roligt att ha blandade knalliga färger på stolaran. Kan själv tänka mig måla om några pinnstolar i fyra färgglada färger

2008-03-23 @ 08:58:11
URL: http://skepparegatan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0