Ny utmaning!

Jag har blivit utmanad av Anna att lista lite om mig själv... Här kommer det:

Tre namn jag går under
  • Julia
  • Julie
  • Mamamamama (tror och hoppas att det är mig Axel menar)

Tre saker som skrämmer mig

  • Mörker
  • Våld och hat
  • Tanken på att förlora ett barn

Tre saker jag har på mig

  • Skön huvtröja från Fjällräven
  • Jeans
  • Solbrillor (ja jag vet, men jag kom just in...)

Tre sanningar

  • Fd landslagsspelare
  • Kvällstrött. Härmar Anna lite, men det är så sant. Min tid är på morgonen/förmiddagen då får jag saker gjort. Somnar sen gärna vid 21-22-tiden
  • Jag äger 0 handväskor. Det är inte min grej helt enkelt. Har däremot ett 20-tal "bag'ar" i källaren.

Tre saker jag vill ha

  • Ett långt och lyckligt liv för mig och min familj
  • Fler barn (inte än dock!)
  • Ett roligt, stimulerande, utmanande, välbetalt jobb

Ojoj, detta var inte enkelt! Jag kan göra listorna jättelånga och skulle dessutom säkert svara annorlunda en annan dag! Hoppas ni har haft en mysig första maj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0