Hemma hos oss - sovrummet

En endaste möbel har fått komma in i vårat sovrum. Sängen såklart! Mysfaktor = inte så stor. Vad har folk i sina sovrum? Läste en brochyr på jobbet idag om hur viktig sömnen är vid skiftarbete, och hur viktigt sovrummet är för sömnen. Skön säng, rätt temperatur och bra kudde. Ja, tack! Men jag vill också ha bra mysfaktor och massa snyggt att titta på innan jag somnar och när jag vaknar. Vad har ni för favoritsaker i sovrummet? Den här hängstolen vill jag spana lite närmare på. Kanske passar den bättre i vardagsrummet. Undrar om den finns i grönt... Godnatt!



Kommentarer
Postat av: saravillfara

Japp, man ska såklart ha det vackert och ombonat kring sig i sovrummet. Det är ju det sista man ser på kvällen, och det första på morgonen. Och visst vill man både avsluta och börja dagen på bästa sätt!

En av mina favoriter i sovrummet är något förbjudet.

....

....

....

Nu blev du nyfiken väl?

Äsch, det är inget naughty. Jag menade bara teven. Förstå-sig-påarna avråder ju å det bestämdaste från sådana apparater i sovrummet, men vad skulle jag ta mig till utan denna underbara tingest att somna ifrån?

Kram, och ha en bra helg!

2008-10-03 @ 21:47:25
URL: http://saravillfara.se
Postat av: Johehannes

Vad händer med husmorsbloggen? Jag räknar med att dylik stol finns installerad lagom till knäcken.

2008-10-09 @ 20:38:50
Postat av: anso

Hej Jules!



long time no see! Har hört ditt meddelande som du lämnade på mobilen, tyvärr var jag inte hemma då, syyyynd! Jag kanske kommer uppåt ume snart, så då får vi ses! jag har lämnat en utmaning åt dig på min blogg -kolla in den! kramisar

2008-10-22 @ 22:17:07
URL: http://ansobanso.blogg.se/
Postat av: M a r i a k o d e n

Gillar den där hängstolen! (eller vad man nu säger....)

Skulle vilja ha den i nåt slags uterum, sitta å läsa i!!

Själv har vi en favorit i sovrummet, tapeten! Den är ljust olivgrön å med den på väggen sover man bra!!



Ha en bra helg!

2008-10-25 @ 00:15:56
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: Fia

Hallå hallå =) Nu har jag hittat hit också. Vilken trevlig liten blogg du har! Sitter här hemma och skriver en hemtenta så jag måste fortsätta med det nu....Hoppas allt e super, hälsa alla :D kraam

2008-12-11 @ 19:31:17
Postat av: saravillfara

Så bra att du fått jullov nu, så att du får tid och inspiration till lite nya inlägg kanske... (hundvalpsögon)

Nä´rå, känn ingen press. Blogga gör man för att man själv vill, inte för att någon jobbig typ (jag) tjatar.

Ville bara titta in för att önska dig och familjen en riktigt god jul! Kram!

2008-12-24 @ 01:33:10
URL: http://saravillfara.se
Postat av: Anna B

Att få in något mer i vårt sovrum är näst intill omöjligt... Men att drömma om att slå ut en vägg och öppna upp, som maken vill göra den dagen barnen blivit stora, då rymmer jag en sådan hängstol... Ha det gott! kram Anna

2009-01-19 @ 21:39:14
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Adam Hammarfeldt

Jag letar efter en liknande hängstol, fast större, solid(vit) och vaderad, har sett en men hittar den inte. Tänkte ha en i vardagsrummet. Ett krypin, där man kan mysa med en bok. Förövrigt kan jag tipsa om att skaffa ett vitt(lakan) att hänga över fönstret. Hängde ett lakan över gardinstången för att torka det. Jag måste medge att ljuset som slår igenom lakanet ger en otroligt skön känsla när man vaknar. Nästan så att jag kunde förnimma vintern utanför. Även om det var billigt xD Kunde knappt komma ur sängen...

2009-09-18 @ 19:11:57
URL: http://twinklepants.blogg.se/
Postat av: annika

heej, den är jätte fin vart kan man köpa såna skicka jätte gjärna mail till mig jag vill så gjärna veta var du har köpt den :d [email protected]

2009-10-04 @ 10:13:07
URL: http://annikaappelquist.blogg.se/
Postat av: Mikael

var hittar jag en sån hängstol????

2010-04-19 @ 02:21:20
Postat av: anonym

vart kan jag köpa en sån hängstol, jag ska göra om mitt rum och hade tänkt ha en såndär prick likadan! :)

2011-04-21 @ 16:59:57
Postat av: anonym

vart kan man hitta en hängstol för ett bra pris?;-

)

2012-01-01 @ 13:06:13
Postat av: emma

var kan man köpa en sån hängstol?

2012-09-18 @ 16:32:30
Postat av: Anonym

modelen av den hängstolen kallas bubble chair för de som vill veta

2012-09-18 @ 16:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0